قوانین و راهنمای خرید

قوانین، مقررات و راهنمای مرتبط با خدمات گروه تجاری آنا

شما با آغاز استفاده از خدمات ارائه شده در وب سایت ” آنانت ” تایید می­ کنید که از تمامی قوانین و شرایط استفاده از خدمات آنانت آگاه بوده و موافقت خود را با این قوانین اعلام می کنید.

گروه تجاری آنا خود را ملزم می داند تا از تمامی اطلاعات مشترکین خود محافظت نماید. تنها مراجع دارای صلاحیت قانونی با دستور کتبی قضایی می توانند اطلاعات مربوط به مشترک را دریافت نمایند.
تمامی سرویس های ارائه شده در صورت عدم خرید IP استاتیک توسط مشترک، باید دارای یک IP دینامیک باشد.
حداکثر سرعت تبادل ارتباطات در سرویس های ADSL بستگی به شرایط فیزیکی خط تلفن مشترک دارد.
مشترکین می توانند در طول دوره استفاده از خدمات گروه تجاری آنا، اقدام به تمدید، تغییر سرویس، تغییر خط و شارژ حجمی بر روی اشتراک خود نمایند.
تمامی خدمات ارائه شده به مشترکین تابع قوانین و مصوبات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می باشد.
کلیه تعرفه ها مطابق با مصوبه ی ۲۶۶ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ( FUP ) و با توجه به شرکت های مادر به روز رسانی گردیده است.
مبلغ مالیات ارزش افزوده مطابق با قانون برنامه پنجم توسعه کشور به سرویس ها اضافه خواهد شد.
هزینه دایری و تخلیه خطوط مشترکین توسط شرکت مخابرات ایران (مطابق مصوبه شماره ۱ جلسه ۲۳۷ کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات) ۱۲۰٫۰۰۰ ریال است که در هنگام ثبت نام دریافت خواهد شد.
حجم دوره سرویس قابل انتقال به دوره بعد نخواهد بود و فقط ترافیک اضافه خریداری شده به دوره بعد قابل انتقال می باشد.
راهنمای خرید

اولین قدم در انتخاب سرویس، مطالعه کامل و مقایسه صحیح بین سرویس ­ها و شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت می ­باشد. بعد از انتخاب سرویس موردنظر و ثبت مشخصات خود در وبسایت آنانت کارشناسان فروش ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و مراحل زیر را برای تکمیل خرید طی می کنند.

  • مرحله یک

    دریافت مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام که شامل تصویر کارت ملی متقاضی، کدپستی و دیگر اطلاعات تکمیلی می باشد.

  • مرحله دوم

    اعلام مبلغ نهایی سرویس به مشترک طبق بند ۷ و ۸ همین توافقنامه

  • مرحله سوم

    اعلام شماره حساب و یا شماره کارت گروه تجاری آنا به مشترک

  • مرحله چهارم

    واریز مبلغ سرویس از سمت مشترک و ارسال فیش واریزی از طریق یکی از کانالهای ارتباطی

  • مرحله پنجم

    ثبت نام کامل مشترک و ارسال شماره مشترک جهت رانژه به مخابرات

  • مرحله نهایی

    راه اندازی سرویس حداکثر تا ۷۲ ساعت و اعزام کارشناس نصب و راه اندازی به محل مشتری در صورت درخواست مشتری

در مورد خدمات ما سوالی دارید ؟

منتظر سوالات، نظرات و پیشنهادات شما هستیم…